Cookies Policy

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

If you want to configure cookies, press the button Customize Cookies. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz.

Cookies customization

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

You can configure the website cookies according to their purpose:

  • Statistical analysis

    Third-party cookies (Google Analytics) are used on this site that allow the number of users to be quantified anonymously (personal data will never be obtained to identify the user) and thus be able to analyze the use made by users of our service, in order to improve the browsing experience and offer our content optimally.

  • Social networks

    Third-party cookies are used on this website that allow the proper functioning of some social networks (mainly YouTube and Twitter) without using any personal data of the user.

UniversidaddeCádiz
Orbitados
noticia

Orbitados en las II Jornadas de Innovación Docente de la UCA. Por Marcela Iglesias, Daniel Rodrigo y Alejandro Guijo 21 July 2017

Orbitados en las II Jornadas de Innovación Docente de la UCA. Por Marcela Iglesias, Daniel Rodrigo y Alejandro Guijo

Orbitados en las II Jornadas de Innovación Docente de la Universidad de Cádiz.

Por Marcela Iglesias, Daniel Rodrigo y Alejandro Guijo

Con objeto de compartir nuestra iniciativa y los resultados alcanzados tras tres años desde el lanzamiento de Orbitados.com hemos presentado la comunicación “Orbitados: Marca personal, Entorno Personal de Aprendizaje y Networking para docentes, alumnos y profesionales del Grado en Relaciones Laborales y Recursos Humanos” en las II Jornadas de Innovación Docente de la Universidad de Cádiz el 6 de julio de 2017. Durante nuestra intervención explicamos los objetivos de nuestra web de orientación profesional  y ofrecimos datos que permiten ver la evolución tanto de la web como de la presencia de Orbitados en las redes sociales (Twitter, Facebook, YouTube y LinkedIn).  Además de constituirse en una herramienta de orientación profesional, Orbitados pretende contribuir a alimentar el Entorno Personal de Aprendizaje de todos sus miembros y usuarios, facilitar el Networking entre los mismos y generar un espacio 2.0 el que sus usuarios puedan darse a conocer aumentando la visibilidad de su marca personal y profesional. La filosofía de esta experiencia radica en fomentar la creación de una “órbita” en el escenario 2.0 en el que los integrantes de la comunidad universitaria tejan redes de trabajo colaborativo, pongan en práctica las competencias personales, profesionales y digitales para facilitar su Life Long Learning y contribuyan a consolidar el vínculo universidad-empresa-sociedad.

Podéis acceder a nuestra presentación y a continuación os dejamos un resumen de lo compartido por Twitter.

]]>